Cafe Palace veebipoe omanik on HMP Hotellid OÜ (registrikood 16027283), juriidilise aadressiga Rävala pst 3, 10143 Tallinn, Harju maakond.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Soome pangamaksed
- Läti pangamaksed
- Leedu pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple Pay ja Google Pay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutage kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Swedbank AS. Tasumine toimub väljaspool veebipoe vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole. Makse õnnestumise korral tellimus kinnitatakse e-posti teel.
Kauba väljastamine ja tagastamine
Kuna müüdavad tooted on küpsetised ja kiiresti riknevad tooted, siis pärast kauba kätte saamist ei ole tagastus võimalik, kui toode on avatud või riknenud. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik väljastada seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Esimesel aastal pärast kauba üleandmist eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Selle eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info.palacetallinn@radissonindividuals.com.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, samuti ei vastuta veebipood, kui kaup on saanud kahjustada vale hoiustamise või käsitlemise tõttu pärast kätte saamist.
Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada (nt kiirelt riknevad tooted), tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Kauba kättesaamisel kohustub ostja koheselt kontrollima kaupade kogust ja vastavust tellimusele. Kui kaubad ei vasta tellimusele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, tuleb ostjal müüjat sellest koheselt teavitada.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info.palacetallinn@radissonindividuals.com.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.